chatsimple

Optimer produktiviteten i grundejerforeningen med et administrativt system

Det kan være en kompliceret affære at administrative en grundejerforening med succes. Der er mange ting der skal tages højde for, og der findes ikke to arbejdsdage der er ens. Heldigvis er
der hjælp at hente.

Nedenfor har vi beskrevet nogle af de mest almindelige udfordringer som ledelsen i en forening kan komme ud for, såvel som forklaret hvordan vores skræddersyede løsning fra grundmodul.dk kan hjælpe. God læselyst!

Ringe kommunikation

Dårlig kommunikation kan føre til forvirring og misforståelser blandt foreningsledere og medlemmer, hvilket gør det vanskeligt at forvalte foreningen effektivt.

Med e-mail og SMS advisering er det muligt at komme i kontakt med alle medlemmer, enkelte medlemmer eller specifikke grupper. Det gør det nemt at få budskabet spredt hvor det skal, og kan medføre en øget interesse og aktivitet i foreningen.

Ineffektiv udnyttelse af tiden

Uden klare prioriteter og mål kan foreningsledere hurtigt bruge en betydelig mængde tid på opgaver, der ikke er direkte relateret til foreningens mission.

Vores system klarer mange af de administrative ting helt automatisk, og leverer samtidig et overblik for de ting der skal udføres manuelt. Det er nemt og hurtigt at oprette eller slette medlemmer, og grundmodul.dk giver samtidig adgang til et Intranet, hvor ledelsen kan holde kommunikation internet.

Passive medlemmer

Hvis medlemmerne ikke føler sig forbundet med foreningen og dens aktiviteter, er de måske mindre tilbøjelige til at engagere sig og bidrage til dens succes.

Ved at oprette en hjemmeside til foreningen, kan man fremhæve fællesområderne, vise billeder af foreningens aktiviteter og på anden måde skabe en social forbindelse til medlemmerne.

Økonomisk forvaltning

Vanskeligheder med at holde styr på den økonomiske situation, budgettet og betalingerne kan føre til økonomiske problemer.

Med grundmodul er det nemt at føre regnskab med det integrerede program, der samtidig også tager højde for medlemskontingenter og andre automatiske betalinger. Det skaber et forløb der passer sig selv, og som giver et godt overblik.

Læs mere om de enkelte moduler og funktioner i grundmodul her

Kontakt os her

4 fordele ved Grundmodul

En af de største fordele ved at anvende Grundmodul til at styre en grundejerforening er den øget effektivitet og organisering det kan give. Grundmodul giver mulighed for at automatisere mange af de rutineopgaver, der normalt skal udføres manuelt, som f.eks. at sende regninger og indkaldelser til medlemmerne og registrere betalinger. Dette kan spare bestyrelsen for mange timer og gøre det nemmere at administrere foreningens økonomi.

Læs mere »